FAQ

Bestellen

Het kan gebeuren dat een bepaald product of maat niet op voorraad is. in dat geval stellen wij u graag op de hoogte wanneer het product weer op voorraad is. Als een product uitverkocht is kunt u uw e-mailadres invullen en uw maat, wanneer het product weer beschikbaar ontvangt u van ons een email.

Let op! Het kan voorkomen dat het product snel weer uitverkocht is nadat u de melding ontvangen heeft. Dit omdat er wellicht meer klanten zijn die dezelfde melding aangevraagd hebben. Mocht dit het geval zijn raden wij u aan om u nogmaals aan te melden. Onze klantenservice kan vanwege technische redenen niet zien wanneer bepaalde producten weer op voorraad zijn.

Na het plaatsen van een bestelling wordt u doorverwezen naar onze bedank pagina. U ontvangt hierna een bevestigingsmail van ons.

Wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL is dit in enkele gevallen mogelijk. Vul het contactformulier in en vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Het is helaas niet mogelijk bestellingen op te halen. Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Het is niet mogelijk producten te bestellen die niet meer weergeven staan op de website. Als een product niet meer op voorraad is maar wel weergeven staat als uitverkocht op de website kunt uw e-mailadres en gewenste maat opgeven om zo een melding te ontvangen wanneer het product weer op voorraad is.

Het is niet mogelijk producten voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website zijn voor iedereen beschikbaar. Het kan zijn dat uw product uit uw winkelwagen verdwijnt omdat iemand anders het product net op dat moment gekocht heeft.

U kunt een account aanmaken via het menu onder de titel mijn account.

Heeft u geen bevestigingsmail gekregen? Geen zorgen! controleer dan uw SPAM map het
gebeurt vaak dat automatische mails in deze map terecht komen.

Dat is mogelijk. U kunt bij het bestellen van de product(en) in het formulier uw gewenste afleveradres noteren.

Bezorgen

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€3,99

PostNL bezorgt de pakketten bij het aangegeven afleveradres. De pakketten worden verzonden in brievenbus zakken. Past het pakket toch niet in de brievenbus en bent u niet thuis? Geen zorgen de bezorger van PostNL zal dan een briefje achterlaten of een track & trace link. Hierin kan het volgende kan staan:

  • PostNL komt dezelfde dag nog terug
  • De bestelling is afgeleverd bij de buren
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

De levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

U kunt via de track & trace code uw pakket volgen en zien wanneer het pakket geleverd word.

Controleer via de track & trace code of er iets mis is gegaan met je bestelling. Is dit niet het geval neem dan contact met ons op via het contact formulier. Mocht je pakket niet op de afgesproken datum geleverd zijn kan het zijn dat PostNL vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Als de bestelling verzonden is krijgt u een email van PostNL met track & trace code. Nog geen track & trace code ontvangen? Controleer dan uw SPAM map het gebeurt vaak dat automatische mails in deze map terecht komen.

Kortingscodes

Controleer of u het juist geschreven hebt en of de geldigheid datum niet verlopen is.

Bij het afrekenen is het mogelijkheid om een kortingscode toe te voegen. Heeft u een kortingscode? Vul deze dan in en de desbetreffende korting zal direct aangepast worden in uw winkelmandje.

Overig

Wij staan open voor feedback en verbetering en horen dan ook graag wat wij beter kunnen doen. Neem contact met ons op via het contact formulier. Wij zullen dit bericht zo snel mogelijk behandelen.

Retourneren

Wij raden u aan om de producten die u retour wilt sturen te verpakken in de verpakking waarin u uw producten heeft ontvangen.

let op: Zorg dat u de verpakking goed dichtgeplakt.

Het duurt 10 werkdagen voor een retour melding behandeld is. heeft u hierna nog niets ontvangen? Neem dan contact op met ons via het contact formulier zodat wij dit zo snel mogelijk kunnen behandelen.

Wilt u uw pakket terugsturen? Geen probleem wij raden u aan dit te doen bij een PostNL postkantoor. Vraag bij het postkantoor om een verzendbewijs, dit is je garantiebewijs van de verzending. Bewaar het verzendbewijs goed totdat wij het geld van de teruggestuurde producten teruggestort hebben op uw rekening. Let op! De retour kosten zijn voor eigen rekening.

Vergeet niet uw retourzending aan te melden via het contact formulier hieronder:

Wij leveren geen retour bonnen bij de bestellingen. U kunt uw bestelling zelfstandig retour sturen.

Wilt u uw bestelling retour zenden? Meld u dan hier aan via het contactformulier:

Load More